Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J

jano.zincica

12. 6. 2008 14:01
na margo...

ešte by ma zaujímalo, pani Kamešová, ako to budete riešiť v prípade ak budete chcieť prestúpiť z islamu naspäť ku katolíkom, napríklad a čisto teoreticky, pochopiteľne, budete si vedomá, že vlastne vás môže hociktorý moslim zabiť a bude to v poriadku podľa koránu?

mne osobne by to vadilo...teda,  čiste teoreticky

0 0
možnosti
W

wiki5

12. 6. 2008 14:19
Re: na margo...

me by to vadilo vic prakticky ;-D;-D

0 0
možnosti
RK

Radek0075

12. 6. 2008 13:42
Vážená dámo,

jste dost vedle. Nikdy jsem neslyšel, že by Čech pašoval drogy a vyřvával "Za Klause"!!!!, nebo že by pedofilní kněz znásilňoval malé kluky ve jménu Krista. Pokud tetoristé budou veřejně říkat, že své skutky provádějí ve jménu Alláha, že vedou svatou válku apod., nikdy  Muslimy nebudu považovat za přátele a spíš z nich budu mít strach. Jako Čech jsem se narodil, neměl jsem volbu. S ostatními většinou kromě jazyka nemám nic společného. Vy jste si ale dobrovolně vybrala víru, která umožňuje páchat zlo nevinným lidem. Měla byste jasně napsat svůj postoj k teroristům, k trestům které jsou vaši soukmenovci schopni dát ženě, která byla znásilněna, apod. Zatím jsem nenašel na Islámu jedinou pozitivní věc. I když vy klady hledáte i v nošení šátku.

0 0
možnosti
J

Johan4

12. 6. 2008 13:39
Za činy jiných

jistě nejste zodpovědná. Ale spolu s mohamedánem Lhoťanem a ještě jednou zahalenou muslimkou jste se rozhodli vytvořit pátou kolonu a šířit zde svoji zrůdnou ideologii.

0 0
možnosti
W

wiki5

12. 6. 2008 13:37
Rekla jste vic, nez si asi uvedomujete

"Jsou muslimové hrozbou pro Evropu? Ne. Mohou být její nadějí. Ale toho se nedožiju ani já, ani vy. A nejspíš ani naše děti. A možná ta další generace už neuvidí islám jako hrozbu. Uvidí ji jako další alternativu. Pokud se muslimům podaří znovu objevit islám a jeho ducha."

MOHOU byt nadeji, kdyz se podari znovu objevit... Vzhledem k tomu ze takove mnozstvi radikalu se o to ani nesnazi, pak plati, ze se toho ani jeden z nas nedozije... protoze nas vymlati. A ta dalsi generace ovsem bude generace deti radikalistu, takze i tam mate pravdu, nase deti se toho nedoziji. Zrejme jinak nez jste to myslela, ale tenhle vyklad se mi zda moznejsi.

0 0
možnosti
J

jano.zincica

12. 6. 2008 13:15
mno...

či je dotyčná zodpovedná za vraždy islámskych teroristov?...hm..osobne nie, je však zodpovedná za to, že mlčí...

a nič proti tomu neurobí..ak  katolícky kňaz poruší zákon, ak cirkev kradne, som proti tomu, a to hlasne, tak, že ma počuje, ak kňaz/cirkev urobí dobrú vec, som ten, kto ich pohcváli, poďakuje...

už to tu niekto napísal, mlčiaca väčšina Dobrých moslimov drží hubu..a v podstate tak súhlasí s vyčínaním fanatických idiotov...len ťažko bude niekto načúvať vašim dvojtvárnym rečiam o prínose koránu eurocivilizácii, obzvlášť ked naplnenie obsahu je návrat do doby temna...obzvlášť, ked si táto eurocivilizácia ( aj vďaka osvieteným moslimom) vybudovala historickú pamäť a nechce sa vrátiť do doby, ked cirkevná moc tvrdou rukou diktovala spôsob života

čo? islam, ten islam, kt. má bv základoch netolerantnosť, nikdy ;-)

0 0
možnosti
LK

LucieKamesova

12. 6. 2008 13:23
Re: mno...

A můžete mi říct k čemu mlčím? Osobně se vždy ozvu, když se mi něco nelíbí. Já se NEMUSÍM v každém článku a za každou větou omlouvat za činy jiných ani je kritizovat či proti nim vystupovat. To bych nedělala nic jiného. Mnoho lidí vystupuje proti terorismu, ale to pro vás asi není dostačující. Není to dost vidět, protože to vidět nechcete!

0 0
možnosti
K

K-Lara

12. 6. 2008 12:48
Proč tedy neodejdete?

A proč vlastně neodejdete do nějaké arabské země? Proč stále setrváváte v společnosti, která je k vám tak nespravedlivá a nepřátelská a všichni vám neustále křivdí a ubližují??? Představte si, jak krásně by se vám tam žilo, nikdo by nepoukazoval na váš šátek, nijak by vás neomezoval atd. Co vás tedy pořád drží v Evropě?

0 0
možnosti
LK

LucieKamesova

12. 6. 2008 13:10
Re: Proč tedy neodejdete?

Vám na této společnost, tomto životě a lidech se kterými žijete nic nevadí? Ničím vás nerozčilují? Nijak vás neomezují? A posílá vás někdo žít někam jinam? Ne, tak mi s tím vlezte na hrb.

Pokud vám vadí co píšu, tak můj blog nečtěte. Já mám stejné právo vyjadřovat své názory, svou nespokojenost a své pocity jako vy. A že to lidé v jiných zemích nemůžou? A CO JE MI PO TOM? Nejsem zodpovědná za jejich činy ani jejich vlády. Dokonce s nimi nesouhlasím. TAK MI DEJTE POKOJ!!

0 0
možnosti
JD

gagaryn

12. 6. 2008 12:22
***

děkuji za vaše články. Utvrzují mě čím dál více, že muslimské náboženství je nebezpečí pro celý svět.R^

0 0
možnosti
LK

LucieKamesova

12. 6. 2008 12:24
Re: ***

:-P

0 0
možnosti
O

Obludni_K

12. 6. 2008 12:17
Úmysl dobrý,

ale nedobrá argumentace.... škoda.

0 0
možnosti
1A

1049an

12. 6. 2008 11:57
Ano.

Muslimové jsou pro Evropu i svět hrozbou a jako alternativu je skutečně nechci. Já když nakreslím Mohameda s rohy, bude se kvůli mne scházet milionová demonstrace. Když stádo muslimů řve Marg bar Amríká (smrt Americe) a vyplení jedno velvyslanectví, tak to je v pořádku. Karmu? Ani za nic. Rv

0 0
možnosti
LK

LucieKamesova

12. 6. 2008 12:23
Re: Ano.

Nakreslete si s rohy koho chcete, mě s tím nedojmete. Vadí mi takové demonstrace stejně jako vám.

0 0
možnosti
JT

Barry Goldwater

12. 6. 2008 11:57
Re:nadpis

Za to asi ne, ale rozhodně jste spoluzodpovědná za propagaci tohoto hrůzného a pokřiveného náboženství mezi lidmi, kteří vám nic zlého neudělail. 

0 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2937x
Žena na mateřské dovolené, zajímající se o dění na Blízkém Východě.