Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Radek0075

28. 5. 2009 18:41
Ahaaa, já myslel že šlo o nějakého normálního

řidiče a ono šlo o pracovníka komunálu který tam dělal jen svojí práci bubáku.

0 0
možnosti

LucieKamesova

28. 5. 2009 18:48
Re: Ahaaa, já myslel že šlo o nějakého normálního

Aha, takže pro tyto lidi pravidla silničního provozu neplatí. Kdyby to byl nějaký úsek na hony vzdálený silnici, tak bych asi měla pochopení, ale šlo o úsek, který od jedné silnice ke druhé měří asi 100 metrů. A navíc aby mi hned nadával a urážel mě? Já byla slušná. On mohl taky. Mohl slušně říct - omlouvám se, ale mám tady práci. Jenže pán na mě hned začal řvát, posílat mě někam a oslovovat mě "ty krávo". A přesto jsem zůstala slušná... No nevím. Asi ten můj šátek leze některým lidem na mozek a dělá z nich kret*ny

0 0
možnosti

Kapitán Hollister

29. 5. 2009 13:14
Re: Ahaaa, já myslel že šlo o nějakého normálního

vy jste měla šátek na hlavě, že jo. Víte, oni jsou někteří tak retardovaní, ž eje to dráždí, víte? No prostě jste narazila na hulváta  a přetekla vaše trpělivost.

0 0
možnosti

LucieKamesova

29. 5. 2009 21:31
Re: Ahaaa, já myslel že šlo o nějakého normálního

Asi tak nějak :-/

0 0
možnosti

Viktor-Č

29. 5. 2009 23:06
Re: Ahaaa, já myslel že šlo o nějakého normálního

To je zvláštní - já tu vložil příspěvek, ve kterém jsem tvrdil že (i neurvalý) popelář patří na pražskou ulici víc než nějaká muslimská můra. A on se ten příspěvek nějak odpařil - co to? :-/

---

A pro Vás, paní LK - on možná opravdu měl nějakou výjimku a do jisté míry pro něj pravidla neplatila.

0 0
možnosti

LucieKamesova

29. 5. 2009 23:50
Re: Ahaaa, já myslel že šlo o nějakého normálního

Na pražské ulici toho najdete... Ale nevím, proč bych jako muslimka neměla patřit na ulice města ve kterém jsem se narodila a vyrostla. Vám se toho odpařilo víc nežli jen nenávistný příspěvek....:-©

---

To je mi jedno, jestli má nebo nemá výjimku. Slušně se chovat může. A to i k "muslimské můře" když ta se k němu také chovala slušně.

0 0
možnosti

Viktor-Č

30. 5. 2009 11:23
Re: Ahaaa, já myslel že šlo o nějakého normálního

Vy vyčítáte někomu že nerespektuje zvyky obvyklé v tomto místě a čase. Tak se račte podívat do zrcadla. Vulgární komentář na urážlivé gesto pokládám za podstatně menší odchylku od těchto norem než zamotat si hlavu a klanět se směrem k Mekce.

A mimochodem - pokud chcete hodnotit chování druhých v silničním provozu tak si přečtěte příslušný zákon. Pak nebudete trousit perly jako "na přechodu (jsem) stála i 10 minut, nežli se někdo uráčil zastavit". On totiž nikdo žádnou takovou povinnost nemá, víte?!

0 0
možnosti

Tuubeen

11. 7. 2009 2:22
Re: Ahaaa, já myslel že šlo o nějakého normálního

Pravidla silničního provozu jsou podle vás pouze "zvyky obvyklé"? A co "zvyky neobvyklé," třeba slavení svatého Valentýna?

Mně se nedávno stalo, že mě na přechodu - na MOU zelenou -  i s dětmi málem srazil řidič, který se vyřítil z vedlejší ulice, u ucha mobil... nebyl to popelář a šátek nenosím.

0 0
možnosti

LucieKamesova

26. 7. 2009 0:39
Re: Ahaaa, já myslel že šlo o nějakého normálního

No já nikomu žádné zvyky nevyčítám. Vyčítám někomu neslušnost a hrubost. A poklepání si na čelo mi jako urážlivé gesto nepřipadá. A mimochodem příslušný zákon byste si měl především přečíst Vy. A abyste nemusel dlouho hledat je to Zákon č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích, aktuální znění platné od 1.1.2009 §5 Cituji:

povinností řidiče je:

h)s výjimkou řidiče tramvaje umožnit chodci, který je na přechodu pro chodce nebo jej zřejmě hodlá použít, nerušené a bezpečné přejití vozovky; proto se musí řidič takového vozidla přibližovat k přechodu pro chodce takovou rychlostí, aby mohl zastavit vozidlo před přechodem pro chodce, a pokud je to nutné, je povinen před přechodem pro chodce zastavit vozidlo,

i)

snížit rychlost jízdy nebo zastavit vozidlo před přechodem pro chodce, sníží-li rychlost jízdynebo zastaví-li vozidlo před přechodem pro chodce i řidiči ostatních vozidel jedoucích stejným směrem

0 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2937x
Žena na mateřské dovolené, zajímající se o dění na Blízkém Východě.