Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

littlemisssunshine

31. 3. 2009 21:34
Prvni tehotenstvi

je pohoda.........muzete si spat kdy chcete, manzel Vas obskakuje........no nadhera. I kdyz dalsi tehotenstvi, kdyz uz mate male dite/deti stoji za noviteco.......:-)

0 0
možnosti

LucieKamesova

1. 4. 2009 12:29
Re: Prvni tehotenstvi

;-D

Při prvním jsem ke konci taky už chtěla aby mimi bylo venku a pak jsem chtěla aby bylo zpět v pupku. Ale myslím, že tentokrát už to nebude taková změna, takže se můžu těšit, že se zbavím zátěže, zádům se uleví, možná mě přestane všechno bolet.... ;-D

0 0
možnosti

Hucul

30. 3. 2009 13:58
No, to mate blby...

... ze jako muslimka nemate moc na vyber, jestli znovu zabreznete, nebo ne. Tedy pokud nechcete manzelovi jit shanet otrokyni. :o)

0 0
možnosti

LucieKamesova

30. 3. 2009 14:20
Re: No, to mate blby...

Na výběr mám, stejně tak jako vy máte na výběr mé články nečíst... a stejně je čtete, reagujete a jste hrubý/á dokonce ani nemáte dost odvahy se podepsat nebo uvést mailRv....

0 0
možnosti

mischplysch

30. 3. 2009 13:51
těhotenství

Nestrašte;-D

první těhotenství jsem si krásně užila, tak doufám, že to druhé bude přinejmenším podobné....:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2937x
Žena na mateřské dovolené, zajímající se o dění na Blízkém Východě.